3 клас


Практична робота 



14.04.2020

Алгоритми і виконавці  3 клас

         Гра «Чарівник»
         Учитель повідомляє, що він чарівним чином може відгадати число, яке здобудуть діти, виконавши певні дії. Для цього він запише число та покладе аркуш у конверт. Далі пропонує дітям загадати будь-яке число і виконати такі дії:
— Загадайте число.
— До цього числа додайте 5.
— Від результату відніміть 3.
— Здобуте число звільніте на 10.
— Відніміть задумане вами число.
— Зменште отримане число в 3 рази.
— Назвіть здобуте число. (Учитель дістає з конверта та показує число 4.)
        
         Гра «Казковий салат»
         — Сірі гуси принесли нам казку. І не просто казку, а цілий казковий салат. Цікаво, що це? Тоді слухайте.
         Учитель читає казку, а діти повинні сказати, героїв яких казок вони впізнали.
         Жили собі двоє мишенят — Круть та Верть — та півник Голосисте горлечко. Одного разу півник знайшов колосок, обмолотив його та випік колобок. Лежав він на віконці. Тут мишка бігла, хвостиком махнула. Колобок впав та розбився. Прибігли семеро козенят, усе з’їли, а крихти залишили. Прилетіли гуси-лебеді, почали крихти клювати, але зненацька пішов дощ. Гуси злякалися та полетіли геть.
         — Героїв яких казок ви впізнали?
         — Відтворимо події казки, розставивши за порядком команди для каз-кових героїв.
• Знайти колосок.
• Спекти колобок.
• Махнути хвостиком, щоб розбити колобок.
• Обмолотити колосок.
• Полетіти геть.
• З’їсти колобок, залишивши крихти.
• Склювати крихти.
         Демонстрування на екрані.
— Назвіть виконавця для кожної команди.
Робота за комп'ютерами
1.              — Сьогодні ви працюватимете з програмою «Скарбниця знань».
Порядок вашої роботи буде поданий у вигляді алгоритму. Виконайте всі його кроки та просигналізуйте про завершення роботи піднятими у вигляді даху руками.

Зразок картки
1)    Завантаж програму «Скарбниця знань».
2)    Вибери 4 клас.
3)    Вибери планету Алгоритми.
4)    Вибери програму Порядок дій.
5)    Прочитай перелік команд.
6)    Розстав команди в потрібному порядку.
7)    Клацни по команді Готово.
8)    За потреби виправ помилки.
     9) Повтори дії 5-8 для завдань 2-6.
     10) Просигналізуй про завершення роботи.

07.04.2020


31.01.2020


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDlI1ARg3U7TeFPmAbA8xmz0yY6-galagIhuhB1IJNAtbcAg/viewform?usp=sf_link


Клас
Завдання
Примітки
3 клас
Урок 20. Алгоритми і виконавці. Істинні та хибні висловлювання.
Програму Scratch можна скачати з Інтернету та інсталювати на власний ПК
3 клас
Урок 21-22. Алгоритми і виконавці. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

Немає коментарів:

Дописати коментар