понеділок, 23 березня 2020 р.




  

Індивідуальний план роботи
на період припинення освітнього процесу
під час карантину з 16.03 – 03.04
вчителя інформатики
Маловисківської ЗШ №4 І-ІІІ ступенів
Маловисківської міської ради
Кіровоградської області
Захарчук Аліни Миколаївни




№ з/п
Зміст організаційно-методичної роботи
День тижня,
дата
Примітки,
відмітки про виконання
1
1.     Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з інформатики та індивідуального навчання.
2.     Робота зі шкільною документацією.
3.     Збори педагогічної ради: Дистанційне навчання.

Понеділок
16.03.
9:00 – 10:30




10:30 – 11:30

11:30 - 13:00
2.
1.     Пошук та розміщення матеріалів з предмету інформатика  на блозі .
2.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блогів.
3.     Опрацювання фахової літератури.
4.     Пошук та розміщення матеріалів з предмету інформатика для 10, 9, 3 класів на блозі.

Вівторок
17.03
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30

11:30 - 12:30



12:30 – 13:00
3
1.     Пошук та розміщення матеріалів з предмету інформатика для 8, 2, 4, 5, 11 класів на особистому блозі.
2.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.
3.     Реєстрація на вебінар на сайті НА УРОК  на тему: «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки».
Середа
18.03.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30



11:30 - 13:00
4
1.     Пошук та розміщення матеріалів з предмету інформатика для 10, 2, 4, 3, 6 класів на особистому блозі.
2.     Перегляд вебінару на сайті НА УРОК - «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів».
3.     Пошук та розміщення матеріалів для учнів індивідуальної форми навчання на блозі  школи.
4.     Робота з розкладом завдань в онлайн таблиці «Дистанційне навчання»

Четвер
19.03.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30




11:30 - 13:00




13:00 – 14:00
5
1.     Пошук та розміщення матеріалів з предмету інформатика для 8  класів на особистому блозі.
2.     Перегляд вебінару на сайті НА УРОК - «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». Застосунки Microsoft 365.
3.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.

П’ятниця
20.03.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30





11:30 - 13:00




6
1.     Дослідження досвіду передових вчителів та науковці, лекторів.
Понеділок
23.03.
9:00 – 10:00



10:00 – 11:30




11:30 - 13:00
7
1.     Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2.     Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
3.     Підбір та розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу.
Вівторок
24.03
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30




11:30 - 13:00
8
1.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.
2.     Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
3.     Перегляд вебінару на сайті НА УРОК на тему: «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».
Середа
25.03
9:00 – 10:00



10:00 – 11:30





11:30 - 13:00
9
1.     Отримання завдань з дистанційного курсу для вчителів .
2.     Пошук відео-уроків для блогу .
3.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.

Четвер
26.03
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30
11:30 - 13:00
10
1.      Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2.     Поповнення групи на Фесбуці   новими навчальними матеріалами та наочністю.
3.     Корекція календарно-тематичного планування.
П’ятниця
27.03.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30



11:30 - 13:00
11
1.     Участь у вебінарі на сайті ВСЕОСВІТА «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.»
2.     Опрацювання застосунку  Microsoft 365 – TEAMS, FORMS – швидке дистанційне опитування.
3.     Створення інтерактивних вправ для учнів 2-5 класів з інформатики з платформою LEARNINGAPPS.                
Понеділок
30.03.
9:00 – 10:30




10:30 – 11:30




11:30 - 13:00
12
1.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.
2.     Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
3.     Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Вівторок
31.03.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30



11:30 - 13:00



13:00 – 14:00
13
1.     Перегляд  вебінару на сайті НА УРОК на тему: «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».
2.     Робота з різними онлайн джерелами: УЧИТЕЛЬСЬКА СВІТЛИЦЯ, СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА, ЗАПИСНИК УЧНЯ.
3.     Пошук матеріалів: презентацій, тестів, вікторин для кращої організації роботи дистанційно.
Середа
01.04.
9:00 – 10:30



10:30 – 11:30





11:30 - 13:00
14
1.     Пошук матеріалів: презентацій, тестів, вікторин для кращої організації роботи дистанційно.
2.     Робота з сервісом  Kahoоt. Пошук та створення вікторин, тестів.
3.     Надання допомоги педагогічним працівникам у наповненні блога школи.
Четвер
02.04.
9:00 – 10:30




10:30 – 11:30

11:30 - 13:00
15
1.     Робота з шкільною документацією.
2.     Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 2 класу.
3.     Робота на шкільному блозі.
4.     Збір виконаних практичних завдань, відповідей на запитання , тести учнями, виставлення оцінок.
П’ятниця
03.04.
9:00 – 10:30

10:30 – 11:30

11:30 - 12:00
12:00 – 13:00



Немає коментарів:

Дописати коментар